若果閣下是以http://www.feedly.com來取代Google Reader(谷歌閱讀器),本blog的「訂閱」功能,是支援feedly的。

步驟很簡易,只要在本blog右上角訂閱「文章」「所有留言」中,選取「Atom」,然後再選擇綠色的「add to feedly」圖案,再選取「Subscribe」和「Save」便可以了。

2014年1月2日星期四

至「醒」香港人


至「醒」香港人

【明報專訊】「和平佔中」昨在元旦遊行首次就特首普選原則舉行「民間全民投票」,有超過6.2萬市民參加。結果顯示,超過九成投票市民認為,提名程序應包括公民提名元素。…………

昨歷時約17小時的電子投票及5小時的實體投票,共6.2萬多人參與,結果顯示約89%投票者贊成應提升提名委員會代表性;約91%認為提名程序不應設篩選機制;94%認為提名程序應包括公民提名元素。…………

「和平佔中」搞投票,結果顯示九成以上投票者支持「提名程序應包括公民提名元素」。佛爺讀得書少,但寫得「鹹故」多,所以只懂得以「色」去分析問題。

倘若在性商店裡面擺設投票站,詢問人們「震蛋」是否不道德?投票結果會是怎樣?

若果在基督教堂裡面擺放投票站,詢問人們「婚前性行為」是否不道德?投票結果會是怎樣?

倘使在妓院裡面擺設投票站,詢問人們「娼妓」是否應該合法化?投票結果會是怎樣?

「和平佔中」搞票站,甚麼人會去投票呢?

西方世界,只為同性婚姻是否合法化而激發爭議,絕不會為歧視同性戀者立法而激起「逆向歧視」的抗議。

所以,香港無論在社會科學的研究步驟,和反同性戀的爭議上,也走在西方先進國家的前列。香港,西方世界的社科研究程序和平等權利理念,也在她的腳下。

14 則留言:

  1. 和平佔中國城....如何啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡臣:

      你真喺醒,我就快會寫佔領中國城。嘻嘻!

      刪除
  2. 病態香港,因為一小撮奸狗盲杉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 校長:

      咁嘅投票方法,兼而自己點票,我仲以為喺非洲選酋長至會有。不過咁,鍾庭耀和戴耀廷,可能當咗佢哋自己喺酋長卦,有一班盲杉撐住。嘻嘻!

      刪除
  3. 佛爺:

    倘若在性商店門前擺設投票站,詢問人們「震蛋」是否不道德?投票結果會是怎樣?

    結果顯示約89%投票者贊成應提升「震蛋」於性玩具當中的代表性;約91%認為購買程序不應設年齡篩選機制;94%認為購買程序應包括真人示範元素。…………

    回覆刪除
    回覆
    1. 世純:

      哈哈!笑死我!你改得好。唔止成句喺有意思,仲喺「句」出雙關,講咗我隱喻要講嘅嘢。

      社會科學研究,最緊要「客觀」去「取樣」。呢啲研究就「主觀」去「選樣」,咁就話反映九成以上嘅民意,喺香港傳媒至可以將啲咁基本嘅「錯誤」,厚顏無恥咁大肆宣傳,當全世界都喺白痴咁。無他,勝在香港有班高學歷嘅低B應聲蟲附和,咁就「有求」,必然「有供」喇!嘻嘻!

      刪除
    2. 佛爺:

      做「社會科學研究」,最緊要梗係「盡量客觀」去收集數據樣本喇。但係做「做樣嘅社會科學研究」,最緊要嘅係「盡力」去收集「反映自己立場」嘅數據樣本,咁先可以誤導大眾o架嘛。

      刪除
    3. 世純:

      你講得啱,佢哋喺做咗個答案,先至倒轉嚟設計個程序嘅。我都唔明,咁簡單嘅「取樣」問題,點解無人講?

      刪除
  4. 佛爺你一句話自己讀得書少,我諗好多人汗顏(包括我) :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 咖啡:

      我就真喺好少睇書,淺薄知識喺靠周公報夢。唔好比我啲吹水嚇襯,我喺無料到嘅。嘻嘻!

      刪除
  5. 很多教堂都贊成婚前性行為,所以好多人渣神父同牧師都鈡意同男女小朋友開光。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嚴嶺鋒:

      我都聽過有啲教堂,裡面幾乎好似雜交咁。人渣神父好似多過人渣牧師,但牧師可以做多一樣,就喺搞婚外情。

      刪除
  6. 佛爺,

    讀書時代的"明報"同而家"明報"真係完全兩回事...
    呢啲所謂新聞, 班友知唔知自己做緊乜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 奕山:

      我一直都睇開明報,但佢真喺越嚟越離譜,連大標題嘅字都頻頻出錯,完全無哂自己嗰行業嘅基本工夫。追求民主,就可以唔要科學同理性,顛倒黑白,指鹿為馬的嗎?

      刪除

留言要經過檢視才放出,請不要放廣告!謝謝你!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...